#PegasDor

Pegas e unul din cele mai îndrăgite branduri românești. Istoria începe în anul 1972, atunci când ieșeau pe poarta Uzinei Mecanice Tohan primele biciclete, construite pentru adulți. Ușor, ușor, românii au început să cumpere tot mai mult Pegasul, iar pentru mulți brandul e sinonim cu primul mers pe bicicletă, cu prima gleznă julită sau cu prima plimbare în parc împreună cu prietena.

În anii ’90 piața românească a fost împânzită cu tot felul de biciclete, multe dintre ele fiind doar copii ieftine ale unor branduri din străinătate, precum BMX. În condițiile astea, Pegas n-a rezistat prea mult și a fost nevoit să își închidă porțile. Părea o poveste clasică de îngropare a unui brand românesc. Numai că doi antreprenori din București, pe numele lor Alexandru Manda și Andrei Botescu, s-au încăpățânat să facă ceva.

Așa că au luat brandul Pegas și l-au readus la viață. Au început să producă din nou în 2010, iar în perioada asta desfășoară o campanie foarte drăguță pentru românii plecați în străinătate. Tot ce trebuie să faci este să te filmezi într-un loc mișto din orașul ce tocmai te-a adoptat, să spui câte ceva despre tine, precum și de ce anume îți este cel mai dor din România, iar apoi să urci clipul pe www.pegasdor.ro. Pe lângă lucrul de care îți este dor, omuleții de la Pegas îți vor aduce și o bicicletă, să te mândrești cu ea prin oraș.

Campania e explicată foarte bine de Alexandru în clipul de mai jos:

Comments

comments

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *